Kızlar selam. Normalde sakinimdir normalimdir. Ama öyle sessiz çok sakin değilim. Gayet konuşkanım hareketliyim ama normal düzeyde olması gerektiği gibiyim. Bebeğim 1 yaşında. Kafayı yiyorum onu ısırarak sıkarak seviyorum. Çoğu zaman kendimi tutuyorum ama tutamadığım zamanlarda oluyor. Acaba gelişimimde olumsuz bir etki olur mu diyorum? Mıncırarak sıkarak ısırarak sevmek istiyorum elimde değil 🥹