Srp53 Elra-01- ben de şu an bunu arıyorum normalde Beril gürleke takipliym kendi de yapıyormuş ama rapor yazma yetkileri yok sanırım. Şu an benim bildiğim araştırma ve şar hastanesi yapıyor. Devlet hastaneleri de yapmıyor.
Elra-01- Srp53 bende beril takipli değilim ama aradım sordum yapmıyoruz dedi Şarda 2400 siyah beyaz dedi eğitim araştırma ya gidicem salı günü onlar ne zmana gün verecek nasıl olacak bilmiyorum ama
Srp53 Elra-01- rapor yazamadığı için yapmıyorum demiştir. Eğitim araştırmada da sanırım ilk kadın doğuma gidiyorsun o yönlendiriyor. Siz nerde takiplisiniz normalde ?
Elra-01- Srp53 kadın doğuma aldım 19 haftanin içinde oluyorum ona göre bir gün verirler 22. Haftaya kadar diye düşündüm bakalım
Srp53 Elra-01- ben de pazarlıyım normalde de hopada görev yapıyoruz Beril hocaya gidip geliyoruz işte. Pazarda yeni başlayan doktorlar var nasıl acaba ? Ben de 18+3 üm şu an duyduğum kadarıyla ilet tarihe veriyorlarmış günü ultrason için bakalım artık.
Elra-01- Srp53 Büşra hanım var o iyi bence bide yeni başlamış onu bilmiyorum Neslihani da pek bilmiyorum
Elra-01- Srp53 hamile kalmadan önce gitmiştim ona sonra doğum iznindeydi yeni başladı ama öğleden sonra bakmıyor süt izni varmis
Srp53 Elra-01- doğru evet hamileydi o. Eğer benden önce girmiş olursanız araştırmaya beni de süreçten haberdar eder misiniz ben almadım daha randevu. Hafta içi bi güne ben de alırım muhtemelen.
Elra-01- Srp53 dün yazdimda kendi yorumuma yazmışım dün gittim araştırmada normal gebe polikliniğine detaylı için gün alacağımı söyledim yönlendirdiler yukarı kata çıktım ayın 7 sine verdiler günü
Elra-01- Elra-01- detaylı ultrason için geldim canım normal kadın doğuma sıra aldım ordan yönlendirme yaptılar üst kattan detaylıya gün verdiler ayın 7sinde
Srp53 Elra-01- aa iyi çok uzatmamışlar benim de cumartesi Beril hanıma randevum var eğer gerek görürse hafta içi gider alırım o zaman madem çok uzatmıyorlar
Elra-01- esintii yeni gördüm Alper beye gidiyordum ama şimdi eğitim araştırma dan devam ediyorum biraz sıkıntılar olduğu için perinatoloji takipliyim diye bilirim
Cirk1 Elra-01- eğitim araştırmada detaylı ultrasonda girdiniz galiba. Girerken 2li ya da 3lü test sonuçlarınızı istediler mi acaba? Ben hiçbirini yaptırmadım da yakında detaylıya gideceğim merak ettim.
Elra-01- Cirk1 2 li testin sordular sonucu nasıl diye bide nipt testi yaptırmıştım onuda sordular sonucu nasıl diye yoksa da bişey diyeceklerini zannetmiyorum