Zhra42 neden bebeğinize tertemiz enerjili bir isim vermiyorsunuz? İsim kaderi de taşır hele böyle yakınların ismi ise. Çok duyarız, ölen teyzenin adı verilir aynı hastalığı taşır, aynı imtihanlarla uğraşır çocuk, aynı yıl ölürler vs. Annenizi her yolla anabilirsiniz, bebeğinizle ziyaretine vs gidersiniz, evinize resmini asın… ama masum bebek üzerinden yaşatmaya çalışmayın bence anısını. Bomboş kendi yazacağı temiz bir sayfası enerjisi ismi olsun bence🙏🏻 isim analistleri de hep böyle diyor.