fztanne1 basakc36 kaç haftalıksınız acaba bana 3 doz vuruldu birazcık ağrıyor o kadar 😊 iki defa erken doğum riski sebebiyle yattım hastanede inşallah herşey yoluna girince taburcu oluyorsunuz, kesin doğum olacak diye birşey yok rahat olun ☺️
Meliserkal 24 saat arayla iki defa oluyorsun canım iğneyi korkulacak bişey yok erken doğum olursa diye yapılıyor ve bende yaptırdım 33. Haftamda biraz suyum gelmişti şimdi 36 dayım bi sıkıntı yok çok şükür sende korkma çocuğunu düşün 🙏🙏
basakc36 Meliserkal Evet canım bugün iğne serum yapıldı yarın yine yapılacak. Sende sancıları hissediyor muydun.ben hissediyorum