Nart asyagizem12 benik de testim böyleydi hatta bundan bır tık daha hafif görünüyordu adetten 6gün önce öğrendim ben şimdi 17+4 haftalığım
Birkucukmutluluk asyagizem12 hayırlı olsun kesinlikle gebelik var bence bir kan varin muhtemelen daha çok yeni ben de 1 gün gecikmede böyle öğrenmiştim sizin daha 3 gün varmış
Evrimnbe asyagizem12 benim testim de silikti adetime 2 gün vardı 3 4 gün daha bekleyip kan verin net olsun
Mor-kelebek @asyagizem12 Çok silik bir çizgi var gibi ama sabah ilk idrarla tekrar deneyin bence yada sabredebilirsen adet gecikmesini bekle biraz canım
asyagizem12 Nart ya gerçekten mi benim.var mıdır sizce ya daha 3 gün var ben ilk defa böyle test yaptım hiç böyle çıkmazdı
ZuZuM_22 Nart abla bende dün yapdım aynı siz dediyiniz gibi çikdi soluk cizgi oldu varmıdır hamilelik dün lekelenme de oldu pembemsi
Nart asyagizem12 testte çiktıysa kanda mutlaka çikar benim adetten 5 gun önce kan degerim 30.8 çıkmıştı. Inşallah vardır Allah herkezi sevintirsin 🥰
asyagizem12 Birkucukmutluluk inşallah canm ama test markası yanlış olur diyorlar ar Med sen hangi test le yaptın
Evrimnbe asyagizem12 var gibi ama tabi silik olduğu için kesin diyemiyorum benim hamilelikmiş çok şükür 19 haftadayım sizinde vardır inşallah🫶🏼
Mor-kelebek @asyagizem12 gebelik var gibi canım bence ama ben silik testten korkuyorum sen en iyisi kan testi ver canım