Merhaba hanimlar.25haftalik serklajli ikiz gebeyim.Sancilardan dolayi servikal uzunluk olculdu sadece 6mm kalmis.Doktor bebekleri dikis tutuyor dedi(((O kadar korkuyorumki((Yatak istirahatindeyim.Benim durumda olupda bebegini saglikla kucagina alan oldumu?(