Melek3675 Kızlar bebek için kullanan var mı ? Memnun kaldınız mı? Bebeğim kakasını yapamıyor acaba işe yarar mı ya 😓
gktgmom Melek3675 ben kullandım canım ama sütüm artsın diye kullanmıştım bebeğinin kaka yapamama sorunu varsa doktora götürmeni öneririm
Melek3675 gktgmom çok gördüm bebeğim 40 günlük doktorlar normal diyor yapar diyor 😓 3-4 günde bir yapıyor bazen 5 günde bir
gktgmom Melek3675 canım ben gaz damlası kullanıyorum probiyotikmiş onunda kakasını yapmasında etkili olduğunu düşünüyorum bir eczaneyede danış istersen bigaia ismi