Essssesa değerlerimin hepsi çok güzel, referans aralığında hepsi yani, rahim filmi çekildim tam 20 Ağustosta o da gayet iyiydi tüpler açık sorun yok. Yalnızca sol tarafım polikistik görüntüde, sağ tarafım güzel çalışıyor. Geçen ay rahim filmi üzerine doktora gittim döngümün 14. Günüydü. Sağ tarafta güzel yumurta var çatlatalım dedi iğne vurdu ama sonra baktık sağ taraftaki çatlamamış 🥹 sol taraftan da bir tane küçük varmış o çatlamış dedi doktorum. Ama tutmadı. Sonra adet olunca Femara kullanmaya başladım. Yine döngümün 14. Gününde iğne vurdu yine sağ tarafta güzel bir yumurta gelişmiş dedi. Önceki kist olmuştu adetle atmışım onu. İğneyi geç vurulduğumu düşünüyorum geçen sefer. Çünkü akıntım gelmişti iğneden 3 gün önce felan
Bu sefer iğneyi olduğum akşam geldi yumurtlama akıntım ve geçen ay hep ağrı vardı karnımda bu ay yok. Ve yine geçen ay smear testi rahim filmi vs derken çok işlem olmuştu rahmimde o yüzden tutmadığını da düşünüyorum.
Bu aydan umudum var bakalım göreceğiz 🥹😍