Pembesarelle2 basakc36 Haftada benim de sancım oldu nst’de sancı çıktı aynı şekilde muayene oldum açılmam yoktu ciğer geliştirici iğne oldum 24 saat arayla şuan 33+5 haftalığım korkmana gerek yok olası erken doğum durumun da bebeğinin ciğerleri gelişsin solunum sıkıntısı olmasın diye yapılıyor benim doktorum küvöze girsin istemiyorum demişti hepsi bebeğin için 🙏🩷