bebeğe giden kan akımlarımda kayıp olduğu için bebeği yeterli besleyemiyormuşum olması gerektiğinden küçük kaldı şu an 29. haftadayım ve bir haftadır hastanede perinatoloji servisinde yatıyorum bebek şu an 800 gr bu şekilde doğan bebekler yaşamaz diyorlar beni korkutuyorlar. böyle bir durum yaşayan var mı