Merveanne98 Kızlar merhaba 27 haftalık gebeyim şiddetli kanamam oldu 10 gün hastanede yattım dün eve çıktım hastanedeyken bebeğin hareketleri gayet iyiydi ama eve çıktığımdan beri tek tük hissediyorum sizce sebebi nedir ilaçları yeni mi hissetmeye başladı acaba