Fadime_K Suyunda azalma varsa yaptırmalısın canım. Ben 38+0′da çatı muayenesi oldum. Nerdeyse 2 cm açıklığın var dedi. O gün bile doğurabilirdim senin dediğin gibi doktor yatışımı verebilirdi ben beklemek istiyorum dedim. 39+4′üm bir gün önce tekrar çatı muayenesi oldum. 2-2.5 cm olmuş dedi açıklığım için. Hareket bile zor ediyorum. Kendiliğinden açılıyorsa açılıyor ama 40 haftalık olucam ve o zaman yine doktor yatışını verecek ve doğumu başlatacak 🤷🏼♀️ Demem o ki, bebeğimin hiçbir sıkıntısı olmamasına ve beklememe rağmen yine değişen bir şey olmadı. Doktorum suyu azalmış deseydi erkenden düşünürdüm