Ysg Merhaba 18 gün geciktim tüm testler negatif 10. Gün doktor bekleyelim geç dollenme olabilir demişti sizce hala çıkmaması normal mi yoksa yok mudur stres olmuyorum ama niye adet olmadım diye düşünüyorum artık ilk kez başıma geliyor
fasulye_35 Ysg 10 gün gecikti negatifti kanda çıkmamıştı 15. Gün tekrar verdim sanırım net hatırlamıyorum 30-40 mıydı neydi o civarlarda öğrendim geç döllenme olmuş siz bi yarın kan verin varsa çıkar artık
Ysg ertonunannesi23 pcosum var ama kontrole gittim kist oluşmamış yumurtan da catlamis rahim duvarın kalınlaşmış dedi ya hamilesin ya da adet olacaksın dedi ama adetim hala gelmedi progestan kullanıyorum
ertonunannesi23 Ysg mutlaka gidin kan verin. Eğer yine negatif olursa kadın doğuma gidin ultrasonla muayene edince daha iyi anlaşılır
Ysg ertonunannesi23 ertonunannesi23 yarın gidicem ultrasonla da bakacak doktor inşallah çıkar teşekkür ederim 🙏🏻