Bugün detaylı ultrasona girdim özelde 50 dk sürdü. Çocuğun her şeyi normal sadece beyin ve böbrek boşluğu genişlemesi varmış. Bu nedenle amniyon istedi. Hiç iyi değilim ne yapacağımı bilmiyorum. Var mı sizde de aynı durumda olan? Süreçlerinizi anlatırsanız sevinirim