bebiskom bir sağlıkçı olarak asla önermiyorum çünkü emen bebeğe ileri ki yaşlarda zarar verebiliyor. Bunlar; anlamada güçlük gibi diksiyon sorunu gibi dikkat dağınıklığı gibi. Ayrıca zaten karnındaki senden besleniyor birde öbür bebeğini beslersen ikisine birden yetişemezsin ve en sin istenilen şey senin güçsüz kalman. Unutmadan her zaman olmasada bazı kadınlarda bu süt zehirli olabiliyor. Bunlar benim bulduklarım ve tavsiyelerim. Bebeğin için en doğru kararı sen verirsin çünkü onun annesi sensin. Kolay gelsin