istanbul3455 pardon da ikili taramayı yaptırmayan kimi duydunuz ? İkili tarama yaprdırmamanızdaki neden nedir ? Alt tarafı koldan bi kan vericeksiniz bebişte down sendromu gibi bi hastalık olasılığının %60 doğruluk payıyla sunuyor sana. belki siz 3lü veya 4. Lüyle karıştırdınız
Ben 2 normal çıkınca 3 le 4 ü yaptırmadım detaylı ultrasyon var birde peritanoloji uzmanı ücretle bakıyor detaylıya onun da amacı ultrasyonla bebişin gelişimini inceliyor tüm damar kalp gibi
Bende biçok şeye karşıyım örn folik asit,örn şeker yüklemesi ,örn 3lü ve 4 lü taramalar ve tetenoz aşısı bunları yaptırmadım