Merhaba güzel anneler ve adayları 4. Ayıma gireceğim hamilelikte ve yüz üstü uyuduğum için aşırı ağrı ile uyanıyorum emzirme yastığı alıp gece onunla uyusam daha sonra da kullanmak amaçlı iş görür mu yoksa hiç mi rahat edip uyuyamam kullanan var mı acaba