Eğer aynı şeyse yürüyemiyordum bile ben o kadar kötüydüm bacağımı havaya kaldırmıyordum, doktora gittiğimde bebeğin başını kasığa doğru baskı yaptığını kafasını oraya sıkıştırdığını söyledi 1 hafta sürdü tam ama çok canım acıyordu yürüyemiyordum o kadar.. bence sizde bi doktora görünün