15.haftaya kadar çok düşüktü. Doktor takibinde kalalım demişti.sonra düzeldi kendiliğinden. Daha önce troitlerle ilgili sorun yoksa genellikle gebelik hormonu kaynaklı olabiliyor. Yüksekliği asıl sıkıntı. Onda hemen ilaç başlıyorlar genelde. Ben bir şey kullanmadım geçti kendiliğinden. Tabi adım atamayacak kadar halsiz, kalp çarpıntılı çok günüm oldu.