Gizemkaraa Bi gün iyiyim bi gün kötüyüm Dün yemeklerden tiksinme bulantı halsizlik varsa bugün hiç bi belirti yok bu durumu yaşayan var mı normalmidir ? Böyle olunca bir şeyler ters gidiyordur diye korkuyorum 😔
Ergullll Gizemkaraa yok canım benımde 11 haftalık aynı sekın dedgıj gbi bırgun oyle bırgun cok farklı
buralardayeniyim Gizemkaraa kesinlikle yaşadıklarının aynısını yaşıyorum yarın 10. Haftam tamamlanıyor. Dün daha iyiydim bugün çok halsiz ve bitkin hissediyorum. Bir günüm diğerine uymuyor. Değişmeyen tek şey sabah bulantılarım 🫤
Ayse3434ay Gizemkaraa valla bende aynıyım bır gün dıyorum çok şükür ya belırtım az bır bakıyorum yatak döşek yatıyorum mide ağzımda 🤣
Zeynayla Gizemkaraa kötü olduğum günler çok kötüyüm resmen ızdırap içindeyim. Ama bir gün iyi olsam bu sefer neden iyiyim acaba bi aksilik mi var diyorum. Allah tamamına erdirsin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız. Evham yapmadan durmak zor 🙊😊
Gizemkaraa Zeynayla Hellololo bende aynı durumdayım kusma bulantı pek yoktu sadece yemek yerken bulantı tiksinme oluyordu şimdi onlarda yok denilcek kadar azaldı bu durumu tek yaşayan ben değilmişim azcıkta olsa içim rahatladı 🙂
Hellololo Aynı durumu ben de yaşıyorum. Zaten en başından beri mide bulantım yok sayılacak düzeyde. Ama diğer belirtiler göğüs ağrısı, halsizlik falan da son zamanlarda pek hissetmiyorum.
Deniiizzz Gizemkaraa normal normal aynı durumdayım 1 gün afedersin istifra ediyorım ertesi gün hiç bir şey yok bazen çok sevdiğim şeylerden tiksiniyorum bazen elimi sürmediğim şeyleri canım çekiyo
Latifeee77 Gizemkaraa bebeğin yerleştiği yerde biraz fazla oluyor ya onu dmeek istedim bebişinz hangi tarafta
Ayse3434ay Benım bellı degıl bellı oluyor mu arkadaşlar 11 haftada şaşırıyorum bazıları cinsiyet bılıyor
Gizemkaraa Latifeee77 Latifeee77 bebişim sağ tarafta ama benim her iki taraftada oluyordu bu hafta baya azaldı