eknddndnfnfndn Kizlarr doktor bebeğimin küçük oldugunu söyledi sıkıntı değil dedi ama aklıma takıldı nasıl bişey acaba kilosu iyi olmasa sıkıntı olurdu dedi
mervemurat16 eknddndnfnfndn minyon bebektir genetik böyle şeyler ailede minyon varsa bebekte olabiliyor bwnim çocuğumada zayıf karın çevresi geride minyon dendi küçük bir kız bebiş doğurdum zamanla kilosuda boyuda hızlı arttı
Tatlianne35 eknddndnfnfndn eknddndnfnfndn benimde oğlum oyleydi geriden geldi minyon dedi doktor çok uzuluodm çok kafama takiodm 21 kilo aldm oğlum 2.500 doğdu ama saglkliydi çok şükür kuveze bile girmedi sonra cabucak toparladi boşuna üzülmüştüm
Eliff_gny eknddndnfnfndn bana 36 haftada 2.850 demişti 37 de gittiğm de gelişim geriliği olduğunu kilosunu 2.579 ölçtü düşük çıkmıştı 37+6 su azlığı sebebiyle sezaryene aldı bebeğim 3.210 gram doğdu ultrason da yanıltıyor
Ytsnzy eknddndnfnfndn kızım 2460 gr doğdu doktor hep minyon bi bebek olacak bir problemi yok sağlıklı diyordu öyle de oldu küveze falan girmedi sağlıklıydı gayet korkmayın sizde
drn5410 eknddndnfnfndn 37 hafta ve 2800 zayıf mi dedi gerçekten bizim 35 hafta ve 2100 kg zor oldu bebek 🤦♀️ bizi duysa kahrolur heralde doktorunuz 😁