elifzubeyde sizin yerinizde olsam detaylı ultrasondan sonra böyle bir karar veririm. Şimdi ki aklım olsa gerçekten fetal falan yaptırmam. Fetal dna yaptırdım delesyon çıktı doğruluk oranı ikili test oranından bile düşük test sonucunda ama doktor ultrasonda bebekte hiçbir şey göremiyor yani. Amniyosentez yaptırdım sonuç bekliyorum. Günlerdir stres yaşıyorum bebeğim illa ki etkileniyordur. Ağlamaktan içim dışıma çıktı. Detaylı yaptırın inşallah bi şey çıkmaz ondan sonra karar verirsiniz ya. Her bebeğe kusur buluyorlar kafayı yedirtiyorlar insana. Kime baksam ya down riski ya başka bi şey hiç olumlu bi şey yok ama herkesin bebeği sağlıklı doğuyor.