Polestar0897 Mrvefm bana fetal DNA testi yaptırdığım gün (12.hafta) muayenede tahmin yaptı doktorumuz, daha erken ama ben kıza benzetiyorum demişti, test sonucumuzda da bebeğimizin kız olduğunu söyledi 🌸
Mrvefm Polestar0897 Ya biz de daha dün gittik doktorumuza baktı henüz 8+3 teyiz benim bir tahminim var dedi erkek olduğunu söyledi ama tabi kesin değil tabi neye bakıp tahmin yaptığını bilmiyorum çok küçük zaten
Polestar0897 Mrvefm erkek bebeklerin tahmini daha erken olabiliyor diye duymuştum ama bilemeyiz tabi ki, yeter ki sağlıklı olsunlar 🥰🌸
Anneolmakisteyen Mrvefm yaptırdık ikili üçlü dörtlü teste gerek kalmıyor fetal dna yaptırınca ve bu testlerin yüzdelikleri ve yanılma payı yüksek %65 doğru sonuç veriyor ama fetal dna 99.9 doğru sonuç 1 hafta oldu yaptıralı sonuç bekliyoruz para tuzağı vs değil ayrıca
Beyazmelekkk Aslaninannesi_ ikilide riskiniz kaç geldi ? Benim 156/1 geldi fetal DNA için bugün kan verdim .
Beyazmelekkk Aslaninannesi_ moralimiz çok bozuldu eşimle bizim riskli gelince . Ama sizin daha riskli demi bana göre ona rağmen temiz gelmiş Allah’a şükür . Çok sevindim sizin için inşallah haftaya benim de temiz gelir
Aslaninannesi_ Beyazmelekkk tabi 88 de 1 çıktı ben sonuçlarım gelene kadar ağladım sonra bir profesöre gittim doktor bana dedi down olan çocukların enseleri çok kalın kurun kemiklerinde görünmez ultrasonda sende bir sorun yok ama içim rahat etmez diyorsan yaptır dedi bende yaptırdım .
Beyazmelekkk Aslaninannesi_ bizim ense kalınlığı 2.47 geldi . Kan degerlerimden dolayı benim ikili riskli çıkmış .ense nasıl sizce kalın mi