Kızlar 32 haftada erken doğum riskiyle hastanede yattım ilaç serum derken 37 ye geldık şükür dün 2 cm açılmam olduğunu ögrendim dünden beri lekelenmelerim var 2. Doğumum olacak beklemedeyim evde benim için dua edermisiniz sağlıkla kolay bi şekilde doğumum olsun şimdiden hepinize teşekkürler 🥰