Kubrarana Mrh kızlar bebeğime isim bulamıyorum 🤷🏼♀️ Önce emir asaf dedim sonra daha farklı isimlere yöneldim anlayacağınız yardımınıza ihtiyacım var sizin fikirlerinizi alabilir miyim 😘🙋♀️
ZeynepSemegirAkkurt Kubrarana bende aynı sorunu yaşıyorum maalesef hiç bi isim içime sinmiyor Ali Asaf dedim ilk sonra Yusuf bu aralar kerem diyorum falan😂
sonsuzmasalim Kubrarana Aras asaf gibi isimlerden gina geldi ileride cocuklar büyüdügünde tipki Ayse Fatma gibi herkesde olacak bu isimler o yüzden bence cok nadir bulunan isimler secin🙈 biz oglumuzun adini Sarp koyacagiz insallah😊
Asiacr Minikdunyam benim adim ayse ikizimin adi fatma. Bazen kizdiriyorum iki annem ayseyi bana koymus kara fatma diyorum o da bana sus be ayse kadin fasulyesi diyor :) saka bir yana aysenin modasi gecmez ama fatma koymayin ;)
Canimoglummm Biz eşimin babasının adını koyuyoruz oğlumun ismini bile koydurtmadilar😔 kız olsa ben koyacaktim erkek oldu eşim de babasının ismini istedi😏
Kurall Canimoglummm esinizin babasının ismi ne aynı şeyi şuan bende yaşıyorum çok sinir bozucu bir durum ama ben yanına ek isim koyucam