Bol sıvı tüketin ateşiniz varsa soğuk uygulama ve parolla düşürün. En önemlisi muayene olun kanınızda enfeksiyon yüksek çıkarsa antibiyotik önerebilirler. Ben de 26 haftalığım Pazar gününden beri hastayım muayene oldum ateşim de çıktığı için bana Kbb uzmanı ve kadın doğum uzmanı bunları önerdi.