Ezgiiiiia Kızlar aynı durum yaşayan var mı? Göğsümden resmen sarı şeklinde dokunduğumdann süt geliyor,i? Erken Doğum riskimmm var. Bu Doğum belirtisi mi
Selale_bati Ezgiiiiia sut gelmesi normaldor canim dahs erken haftada gelenler bile var ama goguslerini eleme uyarma sakin erken dogumu ttikliyoe rahim kasilmalarini artiriyor birde erken dogum riskin varmis zaten
sonsuzmasalim Ezgiiiiia bana doktorum 20 haftalikken sütün gelmeye baslayabilir gelirse endiselenme gayet normal demisti. bende gelmedi ama hic suan 39 haftaligim.😊
Dst Ezgiiiiia cnm benden 25 haftadan itibaren süt akiyor hic bişi yapmiyorum pijamalarımdan dışarı taşıyor
mucizemizibekliyoruzz Ezgiiiiia sıkmayın sakın. Sıkarsanız yani göğüs uçları uyarılırsa erken doğum olur. Şuan bu sebepten risk teşkil etmez uyarılırsa eder
Ezgiiiiia sonsuzmasalim insallah seninde gelir Kuzum genetik heralde ya da bünyeden bünyeye değişiyor mu bilemiyorum
Selim_Alparslan Ezgiiiiia göğüslerine dokunmaman gerek canım . Sancıyı başlatıp Doğumu tetikliyormuş . Benim uçlarımda sarı sarı pütürler olmuştu kuruyup doktorum bana bunları söyledi sütün geliyor dedi krem yazdı sadece sür bırak dedi . Yani dokunma bir daha 🤔
Sedaahmet Bende 30 haftalığım. Bazen göğüs uçlarımda kurumuş sarı pütürlükler oluyor peçeteyle temizliyorum onları. Bazen de sag gögus ucum cok kaşınıyor mecbur istemesemde elim gidiyor oraya. Dünden beri ara sıra belime hafif ağrılar giriyor acaba sancım mı o bilemedim şimdi😳 birdaha ellemeyim o zaman