Nurella07 Zumra-nur46p korkma inşallah duyarsın canım bazı ultrason makineleri göstermiyor duyacaksın eminim stres yapma
Liddle_mom Zumra-nur46p korkma insallah onlarin cihazda bir sorun vardir duyarsin bebegini icini ferah tut
ertonunannesi23 Zumra-nur46p ben 6+4 te gittim duyamadım. Suann 8+2 haftaya gideceğim inşallah duyarım sabırla bekliyorum
mervedmrcn Zumra-nur46p bazı ultrason cihazları iyi değil devlet özel fark etmiyor siz kötü düşünmeyin başka bi doktorada gözükün bence
Liddle_mom Zumra-nur46p bende 7+3 teyim bende 2 gun sonra gidicem dinlemeye banada haber verirsen cok mutlu olurum
Zumra-nur46p İnşallah canım İlk bebeğimi kucağıma almadan kaybettim kokusunu içime çekemedim Rabbim bunu bana bağışlasın yanımda koysun sağlıklı sıhhatli inşallah nolursunuz dualarınızı eksik etmeyin nolur
Bsk_cb Zumra-nur46p naptın canım gittin mi duyuldu mu korkma bazen duyulmuyor alttan bakıp duyuyor benim öyle olmuştu
Zumra-nur46p Bsk_cb alttan da bakıldı ama yinede duyulmadı ben nasıl dayanayım bidaha aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum
Bsk_cb Zumra-nur46p korkma lütfen 8 haftada duyanı gördüm 🥺benimde bebeğim erken doğabilir hep bi korkum var doktor ne diyor bu duruma peki
Zumra-nur46p Bsk_cb canım Perşembe günü kalp atışlarını dinledik bugün lekelenmem olduğu için birde özel hastaneye gidelim dedik gittik kalp atışlarını duyamadık vajinal ultrason da bakıldı ama yok şimdi başka bir hastaneye gidiyorum
Gskcmz ertonunannesi23 bende tamda bugün 6+4 teyim ultrasondan baktığı için görünmedi 2 hafta sonra yine gidecem
Hasret18ayaz Zumra-nur46p maalesef benim gebeliğim böyle sonlandı 3 hastane gezdim kalp atışları durmuştu 8+2 din bebek 7+1 de kalmis ama iki gün öncesinde kalp atışı vardı gelisememis yavrum kürtaj oldum rabbim sizin evladinizi size bağışlasın
annesiningunesi_ Zumra-nur46p gecen gun eltim gitti kalp atisi yok dedi doktor. Özele gitti eltim kalp atisini duydu. Mutlaka farkli bur hastaneye git 1 hafta sonra ama. Cunku kalp atisi 8. Haftada duyuluyor en kesin. Umutsuzluğa kapilma Allah büyük
Zumra-nur46p annesiningunesi_ gideceğim inşallah Rabbim büyük hikmetinden sual olunmaz kimseyi evladıyla sınamasın Rabbim
G-l-y Zumra-nur46p İnşallah duyarsınız canım seni anlıyorum bende bebeği göremedim henüz bu Cuma gidicem inşallah görurum çok endişeliyim senin içinde dua edicem
Zumra-nur46p G-l-y sağolun hepinizden Allah razı olsun Rabbim hepimize hayırlı evlatlar versin inşallah kimseyi evladıyla sınamasın hayırlı haberler alalım hep