minikmucizem20 Benim üzerinden 10 sene geçti sezeryanımın tek çocuk olduğum kalabalık ailelere hep Özlem çektim bunun için 5 tane falan doğurmak istiyorum maddi imkanım var ama sezeryanla zor mu olur bilmiyorum izmirde yaşıyorum
Nhrr minikmucizem20 hastahaneye gittiğimde yanımdaki kadın sezeryan 5. Doğumunu yapacakmış. Doktor artık tuplerini bağlayalım diyordu. Devlet hastanesiydi bu arada.
Sekerkutusu minikmucizem20 Bir tanıdığım sezeryan ile doğum yaptı hep. 5 Sezaryan bir gebelik ikizdi. Aralarında belli bir süre olması gerekiyor. Ama üçten sonrasını önermiyorlar. Tanıdığım kişiyi sürekli uyardılar o da sürekli hamile kaldı. Çok doğurgandı 😂 Allah gerçekten isteyene versin. Beşten sonra tüplerini bağlattı mecbur. Şöyle düşün bir sonraki sezaryen de risk daha da çok artıyor.
minikmucizem20 Tutaste_ ben tek çocuk olduğum için kalabalık seviyorum ama sezeryandan sonra tehlikeli mi 4. Sezeryan onu bilmiyorum normal doğumda sezeryan dan sonra korkuyorum
asyap minikmucizem20 eşini nasıl ikna ettin yeni çaydanlığa bi de yeni evliyiz demiştin sanki her şey yeni gibi bişey demiştin
Tutaste_ minikmucizem20 burda ne kadar dopru 8. Oldum dıyen vardı ama olmaz yanı kese kese karında ınsan mahvolur
minikmucizem20 Tutaste_ ben porçözle çamaşır suyu kullanmıştım çaydanlığa bunun doğumla ne ilgisi var
asyap minikmucizem20 kocam beni mahveder falan demiştin oda belli ki maddi durumunuz iyi değil nasıl 5 çoçuğu idare edeceksin diyor
minikmucizem20 Tutaste_ bilmiyorum ben işte olan kişilerin yorumları nedir görmek istiyorum çünkü ssvd öneren var yada pişman olan var bunu öğrenmek istiyorum