Barabar çok çok güzel anlatmışsınız gerçekten emeğinize sağlık, keyifle okudum.
Çok güzel bir tarihte bebeğinizi kucağınıza almışsınız, sağlıkla. İnşallah 4.10.2024 te de biz oğlumuza çok güzel bir şekilde kavusuruz. Saba saatlerinde olmasını istiyorum bende salı günü netleşecek bakalım. Ocak ayında da ablam doğum yaptı sezeryan belden uyuşturmali. Hemen haftasına hamileliği özlediğini söylemişti, simddien bu durumun farkındayım bende🥹 özleyecegim kesin ama artık kucağıma almak kavusmakta istiyorum. Doğum sonrası da yazacağım size🌸💝💃🏻