Kızlar selam 38+3 teyim. Bugün çatı kontrolüm ve nst vardı. Doktorum 1 cm açıklık var ama nstde henüz çok sancı gözükmüyor dedi. bide bi
Kaç gün önce doğmak için yoklamış sancı gelmedi mi dedi. Çok az bi hissetmiştim sabaha doğru bir kaç gün önce dedim. Durum böyle iken doktorum 4 günlüğüne konferansa gidecekmiş. Benim 4 gün doğurmamam gerekiyor 🙃 umarım gelmez 4 gün içinde