Merve034 32. Gün önce sezaryen doğum yaptım, 5. Gün kontrolünde doktorum korseye baslayabilirsin dedi, ailede büyüklerde çarşaf ile sarardik, saralım ya da korse tak dedi, korse aldım ama canımı acıttı açıkçası sıkması sadece bir saat taktim 15. gün filandı, bir daha takmadım ben rahat etmediğim için ama işin sağlık boyutu konusunda net bilgim yok.