Kızlar 12 haftalık hamileyim daha öncesinde 3 hafta progesteran kullandım hafif lekelenme oldu diye ama bıraktım geçti . Daha önce idrarda enfeksiyon çıkmıştı Sımdı tekrar çıkmış protein falan onlarda sorunlu gibi duruyor . Anlayan bakabilir mi ? Bu durum başına gelen oldu mu ? Daha öncesinde tek kullanımlık antibiyotik kullanmıştım. Varsa önerileriniz alırım.