Merhaba hanımlar 1,5 yaşında oğlum var 2 aylık hamile iken ayrılıp ailemin destegi ile dünyaya getirdim yavrumu eski eşimin be maddi ne manevi destegi olmadı ben yeniden evlenince çocuk 1 yaşına gelince ortaya çıktı ben babayım velayeti bana ver demeye başladı görüşe 2 ayda bir gelir oysa her hafta sonu görüşü var görüş günlerinde sorun çıkartmaya eşini getir tanışıcam, oğluma bakamıyorsun, çocuk kucağımda iken bana küfür etmeye başladı bunlar 1 senedir yaşanıyor her görüşte maalesef ki oğlumu bna verirken sallayarak aglata aglata veriyor neyse çok polislik olduk dolu dolu şikayet dilekçelerim var 4 defa uzaklaştırma aldım artık yoruldum oğlumun da psikolojisi bozuldu o insana asla gitmek istemiyor 1,5 yaşında çocuk ne anlar diyebilirsiniz ama anlıyor bende oğlum daha fazla etkilenmesin diye görüş kısıtlama davası açtım bir süre önce yarın pedegog görüşmesi var bu durumu yaşayan var mı ne soruyorlar çok merak ediyorum