Beyazmelekkk canım bende çok anlamıyorum kendi ultrasonum ile karşılaştırıyorum şimdi şöyle doktor normal ultrasona soktuğunda bu kordon gibi herkeste görünüyor o yüzden karıştırılıyor banada kız demişti ilk sonra renkliye geçti o altındaki iki yumurtalık göründü . Yani bunla anlamak biraz zor kordonla çok karışıyor o yumurtalıklar da renklide görünüyor canım . Dün bi kadın okudum 21 .haftada kız olduğunu öğrenmiş hep erkek demişler