helloandhello Kızlar günaydın 💐 bogaz ağrım var biraz bogazımda yanma var hafiften öksürük başladı hamileyim ilaç kullanılmıyorum ne yapmam lazım 😞
Eso51 helloandhello ayy malesef iki gündür bende 38 haftalık hamileyim çok az kaldı hemen toparlamam lazım neler yapabiliriz ki
Fenerli6767 helloandhello bende aynısı oldum bu sabah basımı kaldıramıyorum grip oldum bi yandan bogaz şişmesi nasıl geçecek bu