Bsssse Yolun çok başındayım 5 haftalık olduk tek yumurta ikizlerine hamileyim bu kadar kaygı korku normal mi 😔 6. Haftada kalp atışı dinleyeceğiz inşallah 🤲🏻sizler kaçıncı haftada dinlediniz
mer_vee O kaygı korku hiç bir zaman bitmiyor bizde 22+5 olduk tek yumurta ikizi her doktor kontrolünde içeri girip herşey yolunda diyene kadar stres oluyorum
Kocamanailem_ Bsssse bizim sürecimizin sonu biraz kötü bitti hamileliğim tek devam ediyor şuan. İnşallah her şey gönlünüzce olur 🌺