Anneler merhaba. İlk hamileliğim kabus gibiydi. Düşük riskleri ile başladı tam 9 ay evden çıkmadan yattım. Tuvalet hariç kalkmadım hiç. Sonra rahim ağzı kısalığı , erken doğum riski , Plesenta previa , gebelik zehirlenmesi şüphesi , en son sezaryen doğum ile kavuştuk. Aradan 3 yıl geçti 13 haftalık hamileyim. Daha hersey ilk muayenemde başladı. Sevinçli sevinçli doktora gittim ve doktor bana bu bebekler ikiz seni perinatoloji doktoru görsün dedi. Bebeklerden biri gelişmiyordu . Şu 13 haftamda kaç doktora gittim bilmiyorum. Bu bebek yaşamaz ölürse diğer bebekte kromozom bozuklukları olabilir dediler dünyamız başımıza yıkıldı. İkili tarama yapıldı düşük risk çıktı şükür iyiyim ya hersey düzeldi derken bir gece oturuyordum ayağa kalkmamla bardaktan boşalır gibi her yere kan akmaya başladı. Acil hastaneye gittik yine düşük riski başladı vücut ölü bebeği atmaya çalışıyor diğer bebekte gidebilir. 2 gün hastanede yattım şuan evdeyim ama çok yoruldum artık ben ne yapacağım bilmiyorum doktor yatman gerek diyor bakmam gereken 3 yaşında bir çocuğum var. Kaşık ağrılarım bel ağrılarım bitirdi beni. Kanamalarım yine ara ara geliyor . Öyle morale ihtiyacım var ki bittim ben hiç bir hamileliğim mi yolunda gitmiyor ya neden böyle oluyor 😞 iyi tek bir şey duymuyorum.