Acaba ben de yazarmıyım diye düşünürdüm hep ☺️Kızlar 38+3 de dün oğluşum gelmek istedi 😊 dün sabah hafif adet sancısıyla uyandım ve tuvalete gittiğimde nişan geldi doktoruma haber verdim gel bakalım dedi ama benim düzenli bi sancım yoktu saat 4.5 ikindi gibi doktora güle oynaya gittim muhtemelen açılmamıştır eve gönderir diyr düşündüydüm kü 5-6 cm açılman var yatış yapıcaz dedi ben şok😬 sonra 2 defa nst bağlandı ama kendi sancım artmıştı ama 30-40 saniye sürüp bitiyordu yine de çok zorlamıyodu çatı muayenesi yapıldı 7-8 cm olmuş 😬biraz çatı muayenesinde kendimi kastım ve biraz bağırdım ama zor bişey değil aslında 😬 doktorum dedi ki biraz dayan suni verelim bi de ağrı kesici yapalım bir saate doğur 😬 kabul ettim burası zor arkadaşlar kabul ama açılma bu kadarken belki 15 dk kadar suni acısı çektim ve açılma 9 cm oldu doğumhaneye gittik çok değil 4-5 ıkımmada bebeğime kavuştum saat 19.47 de 😊 kesi olmadı sadece ufak yırtıklar olmuş onlar dikildi dikilirken acı hissedilmiyo hiç korkmayın Bu arada hamileliğimin başından beri doğumdan çok korkuyordum hiç ameliyat olmadım genel anestezili sezaryen istiyodum ama doktorum bana cesaret verdi nasıl yaptım da normal doğurdum hala şaşkınım 😃 Uzun oldu kusura bakmayın hepinize kolay doğumlar dilerim 🤗