Baby_B Kizlar yarın 14+5 oluyorum Bugun ikili test sonucumu aldim Cinsiyetide sordum,göremedim dedi Yarin kendi doktorumdan randevum var Sizce ne yesem pozisyonu gösterirr Çikolata yiyin diyorlar😀