CerkesMaria Dun aksam yapmıstım arkadaslar test bozuk dedı farklı bır marka ıle yaptım sankı bunda da sılıklık var gıbı bugun normalde adet günüm dün peçeteye kahverengi akıntı geldi ama bugün hiçbir şey yok
Fyzblky CerkesMaria Evet gölge gibi görünüyor ama bir kaç gün beklemekte fayda var. İnşallah gönlüne göre olur 🌸
CerkesMaria Fyzblky gonlumdekı kaybettıgım bebegımın yerıne rabbımın gonlumu ferahlatıp rvlat vermesı dua edın benım ıcın bebıs benımle olsun