Merhaba, sezeryandan sonra odaya alındığınızda üstünüze ne giydiğinizde daha rahat ettiniz tecrübesi olan anneler, elbise mi yoksa alt üst takım gibi mi? Alabileceğim yer önerisi vs olan varsa, hangi renk tercih edilmeli ilk gece için falan kanama durumlarından