Brn0948 Kızlar 36+6 haftadayım son 4-5 gündür sabah bulantılarım başladı gene. Uyandım gibi öğürmeye başlıyorum. Afedersiniz sapsarı su gelio. Hamileliğimin 4. Ayından sonra bitmişti bulantılar bu nerden başladı gene ya sizde böyle olanlar varmı
Bendiyebiri_ Brn0948 bende de aynı şekilde yine bulanTi kusma ilacı kullanıyorum ve bunu takip eden baş ağrısı ve tansiyon düşüklüğü de oluyor ilk baslardaki belirti geri döndü sanki
Evin_450 Brn0948 35+6 haftalığız ama öyle birşey yok daha umarım yaşamam ztn 4 ay boyunca kusmaktan ölüyordum
Bendiyebiri_ Brn0948 bilmiyorum canım ama çekilmiyor valla son zamanlar hem can agrisi hemde kusma falan
nazlialtuntas3642 Kızlar benim bu gece karnımda sertleşme çok oldu 37+2 deyim ve akıntkm çok olmaya başladı sizce ne oluyor ilk hamileliğim bir bilgim yok size sorayım dedim bir sıkıntı olurmu hastaneye giymeyede korkuyorum
Hasreting nazlialtuntas3642 pazartesi kontrolüm vardı doktor hanım karnında çok sertlik hissedersen gel demişti bana
Brn0948 nazlialtuntas3642 sertliklerin sıklığına bak canım yalancı sancıda olabilir. Sık ve hale devam ediyorsa bi git hastaneye
nazlialtuntas3642 Brn0948 bu gece çok sık oldu ve hala devam ediyo durup durup sertleşiyo hastaneye gidip gitmeme konusunda birz endişeliyim