Birbebekannesi01 artikboyle ayrıntılı usg den bahsediyorsaniz dün girdim sabah saatiydi taa 10 haftalikken randevuyu almıştık yoksa bulunmuyo devlette. Tok karnına ve mesane boş bi şekilde gelmeni istiyorlar yanıma bir tane çikolata almistim dün içeri girmeden onun yarısını yedim sonra yattım kıpır kıpirdi maşallah 🙃
Hayalimmm42 artikboyle bana doktorum en güzel ayrıntıyı 20-22 arası verir dedi bende 21. Haftada yaptırdım
sacmalamakizim artikboyle Genelde hareket etsin diye girmeden, meyve suyu ya da çikolata yiyip girilir, çünkü bazen uyuyor olunca doktor göremiyor, daha net sonuç görmesi için, meyve suyu özellikle vişne suyu çikolata yiyip gelin diyorlar. 😊
ucbebe_annesi34 Birbebekannesi01 peki nasıl randevu almamız gerekiyor MHRS den bakıyorum yok hiç nasıl almak gerekiyor bilgi verirmisinz?
Sedef61sedef Birbebekannesi01 10 haftalıkken nasıl aldınız acaba ben yeşil alan açtırdım 1 ay sonrası bile görünmüyor mhrs de 🤷🏻♀️
Linadfne ucbebe_annesi34 kadın doğum.doktorunun size randevu alabilmeniz için yeşil alan açması lazım yoksa randevuları goremiosunuz
ucbebe_annesi34 Linadfne yani muayene gittiğim de doktoruma mı söylemem gerekiyor. Devlet hastanesinde muayene oluyorum bu arada
ucbebe_annesi34 Linadfne yani detaylı ultrason ile ilgili bişey söylemedi hiç bana bn kendim gitmek istiyorum
Sunshine48 Bana doktorum 18-22 haftalar arası dedi 19+1 de gittik daha yeni bebeğim yüzüstü yattığı için %70 ini görebildim gördüğüm yerler iyi dedi 1 ay sonra tekrar gel dedi kalan kasımlara da bakmak için pozisyondan dolayı bi kaç kez girmen gerekebilir 🥰🌸
Linadfne Alisde ben yeni randevu aldım dediğim şekilde benim doktorum özelde normalde özelde ben randevu alabilmek için kadın doğum doktoruna gittim perinatolojiden randevu almak için kendisinden rica ettim öyle yeşil alan açtı alabildim
Linadfne Linadfne özelde dediğiniz şekilde gerek olmuo ama devlet hastanelerinde sistem öyleymiş bende yeni öğrendim