Mucizem0301 Merhabalar, Oda nemlendiricisi hangi markaları kullanıyorsunuz? Gerçekten memnun kaldiginiz ürünleri söyler misiniz? Almak elzem mıdır?
Gizem1992 Mucizem0301 daikin hava temizleme cihazı kullanıyorum çok memnunum odayı nemlendırme özelliği de var zaten odanın neme ihtiyacı olup olmadığını gösteriyor odadaki tozu mikrobu herşeyi çekiyor içine bebek için çok iyi