myangelson orkidemm_ silik gözüküyor geç döllenme olabilir değeriniz çok yeni oluşan bir gebelik olarak çıkabilir ama önemli değil zaten önemli olan düzenli artış benim de geç döllenme 😊
orkidemm_ myangelson evet ben de öyle düşündüm tabi hemen çektim ilk dk da bakalım inşallah kanda vardır
myangelson orkidemm_ inşallah vardır testlere güvenmiyorum artık gerçekten koyu çizgi gördüğüm halde bariz pozitif olduğu belli olduğu halde yine de kan sonucunu görene kadar hamileyim diyememistim 🥲
orkidemm_ myangelson canım değer düşük değil demi ben pek anlamıyorum yani rahim filmi çekindim ya ben o ay içinde olmuş zaten yani
Hazal0113 orkidemm_ bende 2.ye hamileyim daha yeni ilk kan verdiğimde 25 çıkmıştı yani normal gittikçe yükseliyor zaten
myangelson orkidemm_ dediğim gibi önemli olan 2 günde düzenli artış olması. Yeni bir hamilelik olduğu için öyle çıkmış değere takılmayın 😊
Kumsal28 orkidemm_ adet gecikmiş ona rağmen değer düşük gibi cnm ama belki geç döllenme olmuştur ilerlemesini kontrol et gerisi önemli değil ztn