myangelson orkidemm_ silik gözüküyor geç döllenme olabilir değeriniz çok yeni oluşan bir gebelik olarak çıkabilir ama önemli değil zaten önemli olan düzenli artış benim de geç döllenme 😊
orkidemm_ AdaEcem amin inşallah kan verdim 4 te çıkacak bana dua edin inşallah vardır 13 aydır bekliyorum
orkidemm_ Unnamed98 evet aslında gecikme oldu 2. Günü evde test yaptım negatifti sonrası bekledim adet sancım var çünkü umudum yoktu bugün son kez yapıcam dedim çıktı
Betulceeblog orkidemm_ Geçen gün yazmıştınız rahim filminden sonra regl gecikmesi oluyor mu diyee inşallah sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz :)) Bende bir kaç gün önce çektirdim inşallah bu ay bende güzel haber alırım