100924 ellerde ayaklarda yüzde fazlasıyla sürekli şişme şişkinlik tansiyonda anı çıkışlar anı inişler proteinin pozitif olması gebelik zehirlenmesi oluyormuş.
Ama şişme yok tansiyon iyi ise idrar yollarinda enfeksiyonmuş aynı sonuç bende de cıktı. Bana doktorum öyle dedi. Hatta bi ara pozitif de oldu 3 de oldu doktoruna gözükmen gereken bi sonuç ama aksatma derim. Enfeksiyon olsa bile gözük
Ben ilaçlarımı kullanamıyorum istiğfar durumu oluyor.
Enfeksiyon var şuan bende yüksek derecede doktorum doğumun yaklaştı dikkat etmen gerekiyor yoksa doğumun zor geçicek dedi. Mecbur bende ilaçlarımı kullanamıyorum dedim. Bana toz verdi pazartesi gecesi içtim 2 gündür afedersin adet pıhtısı gibi akintim oldu ama kan değildi dün akşamdan beri akintim olmuyor. Doktoruna gitmeyi aksatma
Geçmiş olsun❤🌹