Tz19_ serklaj ameliyatından sonra ödememim olmuştu, sonra geçti. 34+1 haftalık hamileyim, çok az ödemim var diyebilirim. Bünyeden bünyeye değişiyor olabilir tabii ki. Ama ben Temmuz’dan beri genelde yatarak ve minimum hareketle geçiriyorum zamanımı.
Çok geçmiş olaun size de 🙏 İnşallah yan etki görmezsiniz siz de.