Minerva94 Selam kızlar. Aşılamamın 12. Günü Günü testim silikti. Sanırım çatlatma iğnesinin etkisi. Ama bugün yaptım net bir şekilde tek çizgi 🫠 Buradan döner mi yoksa bu da mı gol değil 🥲
minikbebegim06 Minerva94 şimdi şöyle umut vermem istemem ama 10.gün silik çıktıktan sonra negatife dönüyor iğne etkisiyle sonra 14.gün ya da geçince yaptığınız zaman net sonuç alıyorsunuz kan verirseniz onda da çıkabilir
minikbebegim06 Minerva94 ben de tek çizgi var sanıp kenara koymuştum bu arada sonra çizgi belirmiş kurudugu için oldu demiştim sonra içime şüphe düştü tekrar yaptım çok silik çıkmıştı 11.gündü kan vermiştim 13 tü değerim
Minerva94 minikbebegim06 14. Gün çağırdılar kan için zaten. İnşallah olumlu olur :). Benimde bir kere aynı anlattığın gibi oldu beta verdim 7 çıktı. Ama sonra düştü tekrar :(